Klachtenreglement
Vanaf 1 januari 2017 zijn de regels voor het indienen van een klacht over uw zorgverlener gewijzigd. Als u een klacht heeft over de geleverde zorg door uw zorgverlener kunt u terecht bij het Klachtenloket Paramedici mits die is aangesloten bij dit loket. Via deze pagina wordt u geïnformeerd wat u kunt doen als u ontevreden bent over de geleverde zorg. Ook wordt aangegeven welke procedure er geldt als u uw klacht bespreekbaar wilt maken. Als uw zorgverlener zijn wij aangesloten bij de Klachten- en geschillenregeling Paramedici. Het is de bedoeling dat cliënten die ontevreden zijn over de zorgverlening door de logopedist dit eerst zelf met de logopedist in kwestie bespreken. Als dit niet tot een bevredigende uitkomst leidt, kan de cliënt een klacht indienen. Hiervoor kan de cliënt terecht bij het Klachtenloket Paramedici via: www.klachtenloketparamedici.nl. De cliënt kan de klacht telefonisch indienen of met een online klachtenformulier.